Vaihto ja palautus

 

Vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteet, tuote on palautettava ja tehtävä uusi tilaus.
Vaihtoa koskevat samat ehdot kuin palautusta ja peruuttamisoikeutta.

Tee näin, kun haluat palauttaa tuotteen:

1. Täytä lähetyksen mukana toimitettu palautuslomake. Ilmoita palautuksen syy rastittamalla palautuslomakkeeseen parhaiten sopiva vaihtoehto.

2. Kaikki palautettavat tuotteet on pakattava hyvin pussiin tai pakkaukseen. Käytä mieluusti alkuperäistä pakkausta

3. Liitä rahtikirja (etukäteen maksettu asiakaspalautus) pakkaukseen. Tämä sisältyy toimitukseen. Rahtikirja sisältää kaikki tiedot, joita tarvitaan, jotta palautus tulisi oikeaan osoitteeseen. Palautusrahti on maksettu etukäteen (tällä hetkellä 8,90€). Tämä veloitetaan sinulta, kun ostosi on oikaistu. Voit tietenkin myös maksaa postimaksun itse. Kirjoita pakettiin seuraava palautusosoite: Underwear Sweden AB, Att: Retur Web, Box 281, 501 13 Borås

4. Jos käytät etukäteen maksettua rahtikirjaa, sinun on jätettävä palautuspaketti PostNord-toimipisteeseen. Jos päätät maksaa postimaksun heti itse, voit jättää paketin valinnaiseen toimipisteeseen

5. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja hyväksyneet sen, teemme ilmoituksen Klarnalle, joka on maksukumppanimme ja hoitaa takaisinmaksun/oikaisun. Katso lisätietoja otsikon ”Takaisinmaksu” alta. Palautuksen saapuminen käsiteltäväksi kestää noin 5-10 päivää. Rahasi palautetaan, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tarkistaneet, että se on hyväksyttävässä kunnossa.

Kestää noin 5 päivää, kunnes palautus on saapunut meille käsiteltäväksi. Heti kun saamme tuotteen ja olemme tarkistaneet, että tuote on hyväksyttävässä kunnossa, rahasi palautetaan Klarnalle.

HUOM! Jos haluat vaihtaa kokoa tai väriä, sinun täytyy tehdä uusi tilaus

Palautuslomakkeeni puuttuu, mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, webshop@underwearsweden.com joka lähettää
uuden palautuslomakkeen. Älä lähetä pakettia postiennakolla tai jälkivaatimuksella. Kun palautat tuotteen, olet asiakkaana vastuussa siitä, että se saapuu
meille

Seuraavia ehtoja sovelletaan tuotteen laatuun palautuksen ja vaihdon yhteydessä

- Jos palautettua tuotetta on käytetty, se on likainen tai vahingoittunut, sen arvoa alennetaan.

- Etiketit, suojamateriaalit ja tuotelaput on säilytettävä tuotteessa.

- Tuotepakkauksen on oltava ehjä. Kaikki pakkausmateriaalit ja lisävarusteet on palautettava yhdessä tuotteen kanssa.

- Uima-asujen ja bikinihousujen palautuksissa intiimisuojan on oltava paikoillaan, jotta palautus voidaan hyväksyä.

- Alushousujen palautuksia ei hyväksytä, sillä alushousut katsotaan intiimituotteiksi, joissa ei ole erillistä intiimisuojaa. Tuotteet lähetetään takaisin sinulle ja sinulta veloitetaan sekä palautuksen toimituskulut että uusi toimitusmaksu.

- Tuotteista ei saa puuttua osia (olkaimia tai vastaavia).

Kun teet palautuksen, maksat itse palautusmaksun
.
Palautuksen yhteydessä olet vastuussa kuljetusriskistä, eli olet vastuussa tuotteista siihen asti, kun kuljetusyhtiö (esim. Posti) on ne luovuttanut meille.
Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, olemme tietysti vastuussa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista.
Tuotteen voi palauttaa sen kunnosta riippumatta, mutta sen arvo saattaa laskea seuraavissa tapauksissa:

- Jos tuote on vahingoittunut.
- Jos tuotetta on käytetty eikä se ole puhdas, siinä on meikkiä, hiuksia, hajuvettä tai muita hajuja.
- Jos tuotteesta puuttuu etikettejä, merkkejä tai muita tuotelappuja.
- Jos tuotteen pakkaus on vahingoittunut.
- Jos kaikkia pakkauksia ja tarvikkeita ei palauteta tuotteen kanssa.
- Jos jokin osa puuttuu (rintaliiviolkainen tms.).
- RC[1]Rikkoutuneita paketteja, joissa on body, housuliivit tai alushousut, ei voida palauttaa niiden hygieenisen luonteen vuoksi (100 % vähennys).

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tuotteet, Klarnalle lähetetään hyväksyntäilmoitus maksun palauttamiseksi.

Suomen lainsäädännön mukaan sinulla on oikeus perua ostoksesi ja palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet.
Löydät tästä lisää tietoa kohdasta Ostoehdot.
Huomaa, että palautettua tuotetta ei voida lähettää takaisin sinulle asiakkaana.

Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, olemme tietysti vastuussa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista.