Tilaus
Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua parhaamme mukaan.
Huomioithan, että tilauksemme käsitellään yleensä heti tilauksen tekemisen jälkeen ja lähetetään pian sen jälkeen keräilyyn, mikä tarkoittaa, että muutokset eivät aina ole mahdollisia.
Voit peruuttaa tilauksesi ennen kuin varastomme aloittaa sen käsittelyn. Ole hyvä ja -ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, niin teemme kaikkemme auttaaksemme sinua.
Huomioithan, että käsittelemme tilaukset nopeasti, joten peruutuksia ei aina voida taata, jos keräily on jo alkanut.
Jos sinulla on alennuskoodi, jonka haluat käyttää, syötä koodi kassalla kohtaan "Alennuskoodi". Kun lisäät koodin, alennus vähennetään automaattisesti, ja näet kokonaissumman alennuksen jälkeen.
Jos olet unohtanut alennuskoodisi, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. He auttavat sinua ratkaisemaan asian, jotta voit hyödyntää alennuksesi.
Minimitilausraja on 100 SEK.
Käythän säännöllisesti verkkosivustollamme tai ota yhteyttä --asiakaspalveluumme saadaksesi päivityksiä. Voit myös seurata tuotetta verkkosivuillamme saadaksesi ilmoituksen, kun se on jälleen varastossa.
Jos olet saanut viestin varastovirheistä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme keskustellaksesi vaihtoehtoisista ratkaisuista. Teemme parhaamme auttaak
Jos emme ole vielä aloittaneet tilauksesi käsittelyä, voimme joissain tapauksissa muuttaa toimitusosoitetta. Ole hyvä ja ota yhteyttä --asiakaspalveluumme, niin he auttavat sinua tässä asiassa.
Tarjoamme Klarna Checkoutin, joka näyttää käytettävissä olevat maksutavat, kuten lasku, tili, korttimaksu, Swish ja suoramaksu pankista. Kunkin maksutavan täydet ehdot ja käyttöehdot löydät Klarnan verkkosivuilta. Käytämme 3D Secure -suojausta turvallisiin korttimaksuihin.
TOIMITUS
Toimitamme yleensä PostNord Varubrevillä, joka on jäljitettävissä ja toimitetaan suoraan postilaatikkoosi.
Suuremmat paketit toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Swegmark ottaa vastuun, jos lähetys katoaa matkalla postilaatikkoon.
Huomioithan, että emme korvaa tuotteita, jos lähetys on toimitettu postilaatikkoon. Jos olet valinnut PostNordin noutopisteen tai pakettiautomaatin, voit helposti seurata tilaustasi lähetystunnuksen avulla sähköpostin tai PostNordin sovelluksen kautta.
Standarditoimituksemme PostNord Varubrevillä maksaa tällä hetkellä 4,9 euroa.
Voit myös valita maksavasi 8,9 euroa ja saada toimituksen PostNord MyPack Collect -palvelulla valitsemaasi noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.
Normaalisti toimitus kestää 1–4 arkipäivää tilauksen tekemisestä. Jos tilauksesi viivästyy, otamme sinuun yhteyttä ja ehdotamme uutta toimituspäivää.
Yleensä tilaukset toimitetaan 1–4 arkipäivän kuluessa, mutta jos toimitus kestää pidempään, suosittelemme odottamaan muutaman lisäpäivän.
Jos sinulla on edelleen kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä --asiakaspalveluumme, niin autamme sinua lähetyksen seurannassa.
PALAUTUS/VAIHTO
Varastomme käsittelee vain palautuksia, ei vaihtoja.
Vaihtoa varten sinun täytyy tehdä uusi tilaus tuotteelle, jonka haluat vaihtaa, ja palauttaa tuote, jota et enää halua.
Samat ehdot pätevät vaihtoihin kuin palautuksiin ja peruutusoikeuteen.
- Täytä lähetyksen mukana toimitettu palautuslomake ja ilmoita palautuksen syy.
- Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen.
- Kiinnitä esitäytetty palautustarra pakettiin (49 SEK vähennetään ostohyvityksestä) tai maksa itse postimaksu ja lähetä osoitteeseen: Underwear Sweden AB, Attn: Return Web, Box 281, 501 13 Borås.
- Jätä paketti PostNordin palvelupisteeseen, jos käytät esitäytettyä palautustarraa; muuten voit käyttää mitä tahansa palvelupistettä.
- Hyväksytyn palautuksen jälkeen ilmoitamme Klarnaan hyvitystä/muutosta varten.
Lisätietoja on saatavilla TÄÄLTÄ.
Kun palautat tuotteen, sinun ei tarvitse maksaa laskua. Klarna, maksukumppanimme, säätää laskun sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen.
Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, ilmoitamme Klarnalle, ja he hoitavat palautuksen.
Rahojen palautuminen tilillesi voi kestää muutaman arkipäivän.
Kuluttajana sinulla on 14 päivää tuotteiden vastaanottamisesta ilmoittaa meille päätöksestäsi peruuttaa ostosi. Sen jälkeen sinulla on vielä 14 päivää aikaa palauttaa tuote(t) meille. Täydet ehdot löydät TÄÄLTÄ.
Jos palautustarra puuttuu ja tarvitset sitä tuotteen palauttamiseen, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, niin autamme sinua eteenpäin.
REKLAMAATIO
Virheellisissä toimituksissa tai puuttuvissa tuotteissa sinulla on kuluttajana oikeus tehdä reklamaatio kohtuullisessa ajassa. Arvostamme, jos otat yhteyttä mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
MUUTA
Yhteistyöpyyntöjä ja liikekumppanuuksia koskien ota yhteyttä osoitteeseen webshop@underwearsweden.com.
Odotamme innolla kuulevamme lisää ehdotuksestasi!
Kuinka mahtavaa, että olet kiinnostunut harjoittelusta meillä!
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin he auttavat sinua ottamaan yhteyttä oikeaan henkilöön/osastoon.
VINKIT
Joskus voi olla haastavaa tietää tarkalleen, mikä koko tilata.
Siksi olemme kehittäneet oppaan auttamaan sinua löytämään oikean rintaliivikoon. Klikkaa -TÄSTÄ- siirtyäksesi suoraan oppaaseen.
Sieltä löydät myös "Ongelmanratkaisijan" – yksinkertaisia vinkkejä ja niksejä paremman mukavuuden ja istuvuuden saavuttamiseksi.
Parhaan mahdollisen hoidon takaamiseksi alusvaatteillesi suosittelemme noudattamaan TÄTÄ opasta.
Tämä opas sisältää yksityiskohtaiset ohjeet alusvaatteiden oikeasta pesusta, kuivaamisesta ja hoidosta niiden käyttöiän pidentämiseksi ja laadun säilyttämiseksi.
- Liian pitkät olkaimet: Jos olkaimet ovat liian pitkät tai löysät, ne voivat liukua alas. Voit harkita rintaliivejä, joissa on leveämmät ja säädettävät olkaimet paremman istuvuuden saavuttamiseksi.
- Kuluma: Ajan myötä elastiset olkaimet voivat menettää tehonsa. Jos alusvaatteesi ovat vanhoja tai paljon käytettyjä, voi olla aika hankkia uudet.
- Väärä koko: Jos olkaimet eivät istu kunnolla, syynä voi olla se, että rintaliivisi koko ei ole oikea. Käytä tätä OPASTA löytääksesi oikean kokosi.
- Öljy ja kosteusvoide: Vartaloöljy ja kosteusvoide voivat tehdä olkaimista liukkaat ja saada ne liukumaan alas. Vältä levittämästä tuotteita suoraan olkaimiin.
Jos olkaimet jatkavat liukumista kaikista yrityksistä huolimatta, voi olla hyvä idea ottaa meihin yhteyttä.
Aivan kuten on erilaisia rintojen muotoja, on myös erilaisia rintaliivimalleja.
Eri tyyleihin ja makuihin, mutta myös eri käyttötarkoituksiin ja tilanteisiin.Rintaliivin tulisi olla mukava koko päivän ajan. Lue lisää eri rintaliivityypeistämme ja löydä itsellesi sopiva malli TÄÄLTÄ.
Yleisin syy rintaliivin reunan rullautumiseen on yleensä se, että rintaliivi on liian pieni kooltaan.
Tämä pätee erityisesti pehmeisiin rintaliiveihin ja joissakin tapauksissa myös urheiluliiveihin.
Jos rintaliivi on liian tiukka tai ei anna riittävästi tukea, se voi myös aiheuttaa reunan rullautumista.
Syynä siihen, että musta rintaliivi voi tuntua tiukemmalta verrattuna valkoiseen, on se, että mustat kankaat ovat yleensä voimakkaammin värjättyjä ja voivat olla hieman jäykempiä.
Tämä voi antaa vaikutelman tiukemmasta istuvuudesta tai tuntua tiukemmalta käytettäessä.
Koska laatu ja mukavuus ovat meille ensisijaisia, tunnemme hyvin käyttämämme materiaalit ja niiden ominaisuudet.
Niiden tulisi olla mukavia käyttää, kestää pitkään ja mieluiten olla paikallisesti tuotettuja, jotta ympäristövaikutukset pysyvät mahdollisimman pieninä.
Lue materiaaliohjeemme ja tutustu siihen, miten materiaalit vaikuttavat käyttökokemukseen ja kestävyyteen.
Jos olet epävarma, ammattilaisen neuvo voi olla hyödyllinen oikean koon ja istuvuuden varmistamiseksi. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.
OTA YHTEYTTÄ
Voit aina tavoittaa meidät sähköpostitse – saat vastauksen 2 arkipäivän kuluessa.
Sähköposti: webshop@underwearsweden.com
Puhelin: 033-23 76 10
Laskua koskevissa kysymyksissä otathan yhteyttä Klarnaan seuraavaan puhelinnumeroon: 08-120 120 10.
Voit myös ottaa yhteyttä heihin kautta klarna.com/fi/kundservice
Voit aina tavoittaa meidät sähköpostitse – saat vastauksen 2 arkipäivän kuluessa.